Asiakaspalautukset

Palautusohje

– Tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus.
– Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Tuotteiden ja tuotepakkausten täytyy olla alkuperäisessä kunnossa ja kaikki tuotteen mukana tulevat lisävarusteet on liitettävä mukaan, jotta kuluttaja saisi tuotepalautuksesta täyden korvauksen. Asiakaspalautusten käsittelyssä menee 5-15 arkipäivää. Tämä aika muodostuu kuljetusajasta, käsittelyajasta, sekä kirjanpidollisten toimenpiteiden vaatimasta ajasta.
– Mikäli tuotteiden arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia tai tuote on avattu tai sitä on käytetty, voidaan asiakkaalta periä tuotteiden arvonalennus aina tuotteiden täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut.
– Palautuksesta tulee tehdä ilmoitus etukäteen sähköpostitse.
– Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita: tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on vaurioitunut, tai tuotteita, joita on käytetty.

Reklamaatio-Ohje
Mikäli havaitset vastaanottamissasi tuotteissa on jotain vikaa, pyydämme sinua tekemään viipymättä reklamointi-ilmoituksen tuotteesta sähköpostiosoitteeseemme ja lähettämään viallisen tuotteen takaisin meille postitse niin pian kuin mahdollista tai valokuvan siitä sähköpostitse. Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Joissakin tilanteissa tuote on lähetettävä takaisin, jotta pystymme hyväksymään reklamaation. Pidätämme oikeuden veloittaa asiakasta palauttamattomista tuotteista. Näin teet reklamaation:
Lähetä meille sähköpostia otsikolla “reklamaatio” ja yhdistä sähköpostiisi seuraavat tiedot:
– Asiakastiedot (nimi / tilausnumero / sähköposti)
– Reklamaation syy (vioittunut tuote / väärä tuote / ei vastannut tarvetta / muu syy)
– Haluatteko palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai haluatteko uuden tuotteen tilalle
– Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron
Asiakaspalautus on maksuton – Hyvitämme palautuskulut.
Mikäli et ole saanut meiltä kuittausta/vastausta viikon sisällä palautuksesta, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse.

HUOM. Outlet -Tuotteilla Ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Outlet tuotteissa, joissa on päiväys lähellä, lyhyt päiväys on huomioitu hinnassa. Henkilökohtaisilla ja Intiimituotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieniasyistä.

Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet / lähetykset
Mikäli jokin tuote on hajonnut kuljetuksessa, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos paketista näkee, että se on selvästi vaurioitunut kuljetuksen aikana ( vuotoa tai laatikko on rikki jne), se tulee jättää lunastamatta noudettaessa ja tehdä vahinkoilmoitus tai pakettiautomaattipaketin tai kirjeen kyseessä ollessa viedä Postiin avaamattomana. Jos lähetyksen tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, toimituksesta tulee tehdä vahinkoilmoitus Postille. Mikäli tuotteen vahingoittuminen havaitaan pakkauksen avaamisen jälkeen, kannattaa lähetys viedä sellaisenaan lähipostiin. Postissa täytetään vahingonkorvauslomake, jonka jälkeen Posti antaa korvauspäätöksen. Muistathan säilyttää Postin korvauspäätöksen, jos Posti ei korvaa tuotteita.